UPOZORNĚNÍ
V souladu s usnesením vlády č. 314 ze dne 26. března 2021, kterým se prodlužuje nouzový stav a usnesením vlády č. 315 ze dne 26. března 2021, kterým byla do 11. dubna 2021 do 23:59 hod. prodloužena platnost usnesení vlády č. 199 ze dne 26. února 2021 o přijetích krizových opatření, které ukládá orgánům veřejné moci a správním orgánům, aby v rámci svých pracovišť zahájily omezený provoz vyplývající z nouzového stavu jsou úřední hodiny MěÚ Pohořelice stanoveny takto:
pondělí, středa vždy od 07:30 do 11:30 a od 12:30 do 17:00.
Mimo výše uvedené úřední hodiny bude úřad pro veřejnost uzavřen – fungovat bude jen podatelna a pokladna v přízemí.
Pro komunikaci s úřadem prosím využívejte: písemný, elektronický či telefonický kontakt.
Na odboru dopravy, registru vozidel je nutné se předem objednat telefonicky na číslech 519 301 372, 519 301 367 nebo 519 301 373, případně elektronicky na e-mailovou adresu: registr.vozidel@pohorelice.cz
Městský úřad Pohořelice
Aktuální úřední hodiny: |
|
pondělí: | 07:30 do 11:30 a 12:30 do 17:00 |
středa: | 07:30 do 11:30 a 12:30 do 17:00 |
Město Pohorelice
Vídeňská 699
691 23 Pohořelice
Podatelna tel.: 519 301 311 |
Fax: 519 424 552 |
E-mail: info@pohorelice.cz El. podatelna: bližší informace |
ID datové schránky: 5vjbzr8 |